no-img
طرح 20

دانلود طرح وکتور خورشید و هواپیما - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
دانلود طرح وکتور خورشید و هواپیما
zip
دسامبر 4, 2018
71KB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: CDR،PNG،EPS
کیفیت: نامحدود
اندازه : نامحدود
کد طرح: 42908
30000 تومان

دانلود طرح وکتور خورشید و هواپیما


وکتور هواپیما

طرح های وکتور به طرح های برداری گفته می شود که با افزایش اندازه آنها کیفیت آن کاهش پیدا نمی کند . بنابراین از تصاویر وکتور می توانید در کوچکترین طرح ها تا بزرگترین بنرها استفاده نمائید

این طرح لایه باز وکتور هواپیما، طرح وکتور لوگو هواپیمایی، وکتور خورشید و هواپیما، وکتور خورشید می باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی شده است.

وکتور های موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به منظور راحتی طراحان کشور، توسط همکاران از سایت های خارجی به صورت گلچین و با فرمت های EPS , PNG ( لایه باز ) برای شما عزیزان آماده گردیده است . برای استفاده از این وکتور ها ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، می توانید با استفاده از نرم افزار های Adobe illustrator و فتوشاپ اقدام به تغییرات نمائید .

برای دانلود طرح لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.



درباره نویسنده

ابوالفضل آقازاده بوکت

تمامی حقوق برای ابوالفضل آقازاده محفوظ است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد.مهندس ابوالفضل آقازاده بوکت ، طراح با سابقه و معتبر کشور با سابقه 15 ساله در صنعت طراحی و چاپ می باشند . ایشان همچنین یکی از بنیان گذاران و طراحان اولیه سایت طرح بیست هستند.

طراح گرافیک ابوالفضل آقازاده بوکت 259 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟