no-img
طرح 20

لایه باز طرح تراکت ریسو سالن زیبایی زنانه - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
لایه باز طرح تراکت ریسو سالن زیبایی زنانه
zip
مارس 12, 2019
2.8MB
سیستم رنگ:Gray
فرمت فایل: TIFF
کیفیت: 300dpi
اندازه: A5
کد طرح: 53258
30000 تومان

لایه باز طرح تراکت ریسو سالن زیبایی زنانه


تراکت ریسو آرایشگاه

این طرح لایه باز تراکت آرایشگاه زنانه ، تراکت ریسو آرایشگاه زنانه، آگهی تبلیغاتی سالن زیبایی، تراکت ریسو سالن زیبایی بانوان می باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی شده است.

طرح لایه باز موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به دلیل کاهش حجم با فرمت TIFF ( لایه باز ) جایگزین فرمت PSD ( لایه باز ) رایج گردیده است. برای استفاده از این طرح لایه باز ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم افزار فتوشاپ باز نمایید

برای دانلود طرح لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.

شما می توانید فونت های استفاده شده در این طرح لایه باز و دیگر طرح های موجود در سایت را به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت ) دانلود کنید.

بسیاری از متون نستعلیق و شکسته به کار رفته در طرح ، لایه باز نمی باشند که برای جایگزین کردن آن کافی است به صورت آنلاین از سایت خطاطی آنلاین استفاده کنید.

این طرح لایه باز توسط سایت طرح ۲۰ ، برای چاپ ریسو آماده شده است اما با روش های دیگر مانند چاپ افست، دیجیتال و جوهرافشان نیز قابل چاپ میباشد.

 


طرح لایه باز ، فایل لایه باز، دانلود طرح لایه باز،فایل فتوشاپ،طرح فتوشاپ،لایه باز،طرح آماده، طرح بیست،طرح ۲۰ ، tarh20



درباره نویسنده

حلیمه صبری
طراح این طرح : حلیمه صبری

تمامی حقوق برای خانوم حلیمه صبری محفوظ است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد. خانم حلیمه صبری یکی از طراحان برجسته و فارغ التحصیل رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی با سابقه ای 3 ساله در طراحی گرافیک می باشند .

طراح گرافیک حلیمه صبری 510 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟