no-img
طرح 20

دانلود طرح وکتور برچسب متن یا قاب متن اوریگامی - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
دانلود طرح وکتور برچسب متن یا قاب متن اوریگامی
zip
آگوست 27, 2018
289KB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: CDR،PNG،EPS
کیفیت: نامحدود
اندازه : نامحدود
کد طرح: 34803
40000 تومان

دانلود طرح وکتور برچسب متن یا قاب متن اوریگامی


طرح قاب متن اوریگامی

طرح های وکتور به طرح های برداری گفته می شود که با افزایش اندازه آنها کیفیت آن کاهش پیدا نمی کند . بنابراین از تصاویر وکتور می توانید در کوچکترین طرح ها تا بزرگترین بنرها استفاده نمائید

این طرح لایه باز وکتور مرتبط با قاب متن، برچسب رنگی، برچسب اوریگامی، قاب متن اوریگامی، وکتور قاب متن، وکتور برچسب متن اوریگامی می باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی شده است.

وکتور های موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به منظور راحتی طراحان کشور، توسط همکاران از سایت های خارجی به صورت گلچین و با فرمت های CDR , EPS , PNG ( لایه باز ) برای شما عزیزان آماده گردیده است . برای استفاده از این وکتور ها ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، می توانید با استفاده از نرم افزار های CorelDraw و Adobe illustrator و فتوشاپ اقدام به تغییرات نمائید .

برای دانلود طرح لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.



درباره نویسنده

احمد آقازاده
طراح این طرح : احمد آقازاده

تمامی حقوق برای احمد آقازاده محفوظ است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد.مهندس احمد آقازاده ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول سایت طرح بیست و کانون تبلیغاتی نسیم طرح با سابقه 10 ساله در صنعت طراحی و چاپ می باشند . ایشان همچنین فارغ التحصیل و مدرس رشته ریاضی و برنامه نویسی هستند.

طراح گرافیک احمد آقازاده 2484 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


2 پاسخ به “دانلود طرح وکتور برچسب متن یا قاب متن اوریگامی”

  1. محمد گفت:

    سلام کپی برداری از این طرح ایرادی نداره ؟ حلاله ؟ صاحب اثر اجازه میده ؟ الان عین همینو ساختم میخوام ازش استفاده کنم

    • سلام دوست عزیز نه متاسفانه باید طرح لایه باز رو خرید کنید و سپس ازش استفاده کنید. بابت طراحی، آماده سازی و نگهداری همه طرح ها ، زمان و هزینه صرف میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟