no-img
طرح 20

طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی
zip
می 28, 2017
18.8MB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: TIFF
کیفیت: 60dpi
اندازه: 100*300سانتیمتر
کد طرح: 15298
35000 تومان

طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی


طرح بنر رحلت امام خمینی

 

این طرح لایه باز بنر افقی مناسبتی  مربوط به رحلت امام خمینی، قیام ۱۵ خرداد، رحلت امام، قیام پانزده خرداد، سالروز ارتحال امام خمینی  می باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی شده است.

فایل لایه باز موجود در سایت طرح  ۲۰ ، به دلیل کاهش حجم با فرمت TIFF ( لایه باز ) جایگزین فرمت PSD      ( لایه باز )  رایج گردیده است. برای استفاده از این فایل لایه باز  ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی طرح فتوشاپ راست کلیک کرده و با نرم افزار فتوشاپ باز نمایید

برای دانلود طرح لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.

شما می توانید فونت های استفاده شده در این طرح فتوشاپ را به صورت کاملا رایگان در بخش منو                ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت ) دانلود کنید.

 بسیاری از متون نستعلیق و شکسته به کار رفته در طرح ، لایه باز نمی باشند که برای جایگزین کردن آن کافی است به صورت آنلاین از این لینک که سایت خطاطی آنلاین می باشد استفاده کنید.

این طرح فتوشاپ توسط سایت طرح ۲۰ ، برای چاپ عریض آماده شده است.

صفحه رسمی سایت طرح بیست در ویکیپدیا


طرح لایه باز ، فایل لایه باز، دانلود طرح لایه باز،فایل فتوشاپ،طرح فتوشاپ،لایه باز،طرح آماده، طرح بیست،طرح  ۲۰  ، tarh20



درباره نویسنده

احمد آقازاده
طراح این طرح : احمد آقازاده

تمامی حقوق برای احمد آقازاده محفوظ است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد.مهندس احمد آقازاده ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول سایت طرح بیست و کانون تبلیغاتی نسیم طرح با سابقه 10 ساله در صنعت طراحی و چاپ می باشند . ایشان همچنین فارغ التحصیل و مدرس رشته ریاضی و برنامه نویسی هستند.

طراح گرافیک احمد آقازاده 2484 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


2 پاسخ به “طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی”

  1. فایل خریداری شده ارسال نشد
    فقط پول کم شد
    چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟