no-img
طرح 20

طرح لایه باز بنر و پوستر سمینار و همایش - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح لایه باز بنر و پوستر سمینار و همایش
zip
آگوست 21, 2019
17.3MB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: TIFF
کیفیت: 300dpi
اندازه: 30 * 20 سانتیمتر
کد طرح: 68488
35000 تومان

طرح لایه باز بنر و پوستر سمینار و همایش


بنر و پوستر سمینار و کنفرانس

این طرح لایه باز بنر مناسب برای همایش ، سخنرانی ، سمینار ، اجلاس ، نمایشگاه، بنر سمینار، پوستر سمینار، بنر همایش می باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی شده است.

طرح لایه باز موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به دلیل کاهش حجم با فرمت TIFF ( لایه باز ) جایگزین فرمت PSD ( لایه باز ) رایج گردیده است. برای استفاده از این طرح لایه باز ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم افزار فتوشاپ باز نمایید

برای دانلود طرح لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.

 

شما می توانید فونت های استفاده شده در این طرح لایه باز و دیگر طرح های موجود در سایت را به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت ) دانلود کنید.

بسیاری از متون نستعلیق و شکسته به کار رفته در طرح ، لایه باز نمی باشند که برای جایگزین کردن آن کافی است به صورت آنلاین از سایت خطاطی آنلاین استفاده کنید.

این طرح لایه باز توسط سایت طرح ۲۰ ، برای چاپ افست آماده شده است اما با روش های دیگر مانند چاپ دیجیتال و جوهرافشان نیز قابل چاپ میباشد.



درباره نویسنده

کامبیز راد
طراح این طرح : کامبیز راد

تمامی حقوق برای کامبیز سلطانی راد است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد. مهندس کامبیز راد فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی سهند بوده و دارای مدرک تافل زبان انگلیسی می باشد، ایشان دارای ذه سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک و چاپ به عنوان طراح و ناظر چاپ مجله و روزنامه های معتبر کشوری و استانی در زمان قبل از فارغ التحصیلی بوده است

طراح گرافیک کامبیز راد 1716 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


2 پاسخ به “طرح لایه باز بنر و پوستر سمینار و همایش”

  1. Elisina گفت:

    سلام من پوستر رو بردم داخل فتوشا و چشمی رو فعال کردم اما باز نشده که بخام ادیت روی اون انجام بدم،راهنمایی کنیید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟