no-img
طرح 20

طرح لایه باز تراکت غذاخوری و رستوران - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح لایه باز تراکت غذاخوری و رستوران
zip
مارس 3, 2017
9.29MB
سيستم رنگ: Cmyk
فرمت فايل: tiff
كيفيت: 300dpi
اندازه: A5 دورو
کد طرح:4608
30000 تومان

طرح لایه باز تراکت غذاخوری و رستوران


توضیحات در مورد طرح گرافیکی   :

گروه طراحان سایت طرح ۲۰  ، طرح لایه باز فتوشاپ  تراکت دو رو غذاخوری و رستوران  بسیار حرفه ای و شیک با اندازه های استاندارد را برای شما عزیزان و خریداران و کلیه طراحان و همکاران چاپ و تبلیغات کشور با قیمتی فوق العاده مناسب و ارزان برای دانلود قرار داده است  تا هر چه بیشتر در زمان خود صرفه جویی نمائید، زیرا زمان شما بسیار گران بها است . طرح لایه باز آماده ای که مشاهده می کنید مناسب شغل و صنف  غذاخوری، رستوران ، غذای تلفنی و غذای خانگی و هتل رستوران  می باشد ولی با کمی تغییر برای بسیاری از شغل ها و صنف های مرتبط کاربرد خواهد داشت .

توضیحات مربوط به فرمت طرح  :

این طرح با فرمت TIFF و کاملا لایه باز به دلیل کم حجم شدن فایل ها جایگذین طرح های لایه باز با فرمت PSD که در اینترنت به وفور یافت می شود ،شده است اما هیچ تفاوتی با فرمت PSD نداشته و تنها تفاوت آن در نوع نمایش فایل است که اگر بر روی فایل کلیک کنید به صورت عکس به شما نمایش داده خواهد شد که باید برای استفاده در نرم افزار فتوشاپ ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ روی فایل راست کلیک کرده و از قسمتopen with نرم افزار فتوشاپ را انتخاب نمایید .ما این کار را برای رفاه حال شما و صرفه جویی در زمان و مخارج دانلود در نظر گرفته ایم .

خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت :

سایت طرح۲۰  طرح های لایه باز گرافیکی را که برای فروش قرار داده است با تضمین صد درصدی کیفیت چاپ خدمتتان ارائه می دهد زیرا این طرح ها از نظر هرگونه شاخص (رنگ – اندازه – نوع فونت و…) آماده چاپ بوده و چندین بار چاپ  و نمونه چاپی آن مشاهده گردیده است.

در  صورت مواجه شدن شما با هر مشکلی در مراحل خرید و حتی هنگام استفاده از طرح  ، شما به سادگی می توانید از بخش تماس با ما ، مشکل خود را حل نمایید تا همکاران ما سریعا به مشکل شما رسیدگی کنند . با خرید کردن از ما دیگر نگران خرید خود نباشید زیرا ما به کیفیت و خدمات پس از فروش اهمیت میدهیم چون شما با ارزش هستید .

امکانات اضافی :

این طرح لایه باز مخصوص چاپ افست میباشد برای سایر انواع چاپ ها مانند دیجیتال و  جوهرافشان نیز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. فونت های مورد استفاده در این طرح لایه باز ( که اکثرا فونت های فارسی B و MJ و نستعلیق میباشد)  توسط تیم سایت طرح۲۰  برای استفاده شما بصورت یکجا و رایگان در آرشیو سایت موجود و قابل دانلود میباشد.

 

 



درباره نویسنده

احمد آقازاده
طراح این طرح : احمد آقازاده

تمامی حقوق برای احمد آقازاده محفوظ است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد.مهندس احمد آقازاده ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول سایت طرح بیست و کانون تبلیغاتی نسیم طرح با سابقه 10 ساله در صنعت طراحی و چاپ می باشند . ایشان همچنین فارغ التحصیل و مدرس رشته ریاضی و برنامه نویسی هستند.

طراح گرافیک احمد آقازاده 2484 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


3 پاسخ به “طرح لایه باز تراکت غذاخوری و رستوران”

  1. علی حیدری گفت:

    خیلی خوب و حرفه ای طراحی کردید . لطفا طرح های روز مادر قرار بدین در سایت . تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟