no-img
طرح 20

طرح لایه باز لوگو بانک اقتصاد نوین - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح لایه باز لوگو بانک اقتصاد نوین
zip
نوامبر 5, 2017
310KB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: PNG,EPS,CDR
کیفیت : نامحدود
اندازه: نامحدود
کد طرح: 20071
30000 تومان

طرح لایه باز لوگو بانک اقتصاد نوین


لایه باز

این طرح لایه باز لوگو مربوط به بانک اقتصاد نوین می باشد که بصورت وکتور و فایل کورل با کیفیت خیلی بالا برای استفاده در طرح های مربوط آماده شده است و امکان استفاده شدن در طرح های لارج فرمت را دارا میباشد.

فایل لایه باز موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به دلیل برداری بودن و کیفیت بالا با فرمت CDR , EPS ( لایه باز ) جایگزین فرمت PSD ( لایه باز ) رایج گردیده است. برای استفاده از این فایل لایه باز ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم افزار کورل یا ایلوستریتور باز نمایید

برای دانلود فایل لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود فایل لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.

 

شما می توانید فونت های استفاده شده در این طرح لایه باز و دیگر طرح های موجود در سایت را به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت ) دانلود کنید.

بسیاری از متون نستعلیق و شکسته به کار رفته در بعضی طرح ها ، لایه باز نمی باشند که برای جایگزین کردن آن کافی است به صورت آنلاین از سایت خطاطی آنلاین استفاده کنید.

این طرح لایه باز توسط سایت طرح ۲۰ ، برای استفاده در اکثر روش های چاپی از جمله، لارج فرمت، افست، ریسوگراف، سیلک، دیجیتال و … طراحی شده و قابل استفاده میباشد.

 


طرح لایه باز ، فایل لایه باز، دانلود طرح لایه باز،فایل فتوشاپ،طرح فتوشاپ،لایه باز،طرح آماده، طرح بیست،طرح ۲۰ ، tarh20



موضوعات :
سایر طرح ها , لوگو

درباره نویسنده

کامبیز راد
طراح این طرح : کامبیز راد

تمامی حقوق برای کامبیز سلطانی راد است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد. مهندس کامبیز راد فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی سهند بوده و دارای مدرک تافل زبان انگلیسی می باشد، ایشان دارای ذه سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک و چاپ به عنوان طراح و ناظر چاپ مجله و روزنامه های معتبر کشوری و استانی در زمان قبل از فارغ التحصیلی بوده است

طراح گرافیک کامبیز راد 1716 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


2 پاسخ به “طرح لایه باز لوگو بانک اقتصاد نوین”

  1. با سلام
    چرا فایل دانلودی با فایل عکس متفاوت هست و بکگراند طوسی رنگ را ندارد

    • سلام . دوست عزیز به عکس موجود موکاپ گفته میشه که همون نمایش گرافیکی لوگو یا محصول هست که ببینین اگر چاپ بشه چه شکلی میشه . در عنوان طرح نوشته شده لوگو بانک . پس شما لوگو با فرمت های رایج رو خرید کردین . نه موکاپ !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟