no-img
طرح 20

طرح لایه باز کارت ویزیت تالار و رستوران - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح لایه باز کارت ویزیت تالار و رستوران
zip
آوریل 10, 2017
6.8MB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: TIFF
کیفیت: 300dpi
اندازه: 6*9سانتی متر
کد طرح:9063
30000 تومان

طرح لایه باز کارت ویزیت تالار و رستوران


طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران

 

آنچه باید در مورد این طرح لایه باز فتوشاپ بدانید !!!   :

سایت طرح ۲۰  ، طرح آماده لایه باز فتوشاپ  کارت ویزیت    بسیار حرفه ای  را برای شما خریداران و کلیه طراحان و همکاران چاپ و تبلیغات کشور با قیمتی استثنایی و عالی  برای دانلود شما عزیزان قرار داده است .

 
طرح لایه باز آماده ای که مشاهده می کنید مناسب اصناف مرتبط با تالار و رستوران ، هتل ، رستوران، تالار  و رستوران، تالار پذیرایی می باشد ولی با کمی تغییر در متن و تصاویر طرح برای بیشتر مشاغل و اصناف قابل استفاده می باشد .

نحوه استفاده از طرح و فرمت آن  :

طرحی که مشاهده می کنید با فرمت TIFF و کاملا لایه باز قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد که به دلیل کم حجم شدن فایل ها با این فرمت جایگذین طرح های لایه باز با فرمت مرسوم PSD ،شده است اما هیچ گونه تفاوتی با فرمت مرسوم PSD ندارد و تنها تفاوت آن در نوع گشودن آن در نرم افزار است

برای مطالعه در مورد نکات اساسی در مورد فرمت های ذخیره سازی رایج طرح های گرافیکی !!! به خصوص TIFF بر روی لینک موجود کلیک کنید

اگر بر روی فایل کلیک کنید به صورت عکس jpg به شما نمایش داده خواهد شد که باید برای استفاده در نرم افزار فتوشاپ ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی فایل راست کلیک کرده و از قسمت open  with  نرم افزار فتوشاپ را انتخاب نمایید .

خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت :

سایت طرح۲۰  طرح های لایه باز گرافیکی را که برای فروش قرار داده است با تضمین صد درصدی کیفیت چاپ خدمتتان ارائه می دهد زیرا این طرح ها از نظر هرگونه شاخص (رنگ – اندازه – نوع فونت و…) آماده چاپ بوده و چندین بار چاپ  و نمونه چاپی آن مشاهده گردیده است.

در  صورت مواجه شدن شما با هر مشکلی در مراحل خرید و حتی هنگام استفاده از طرح  ، شما به سادگی می توانید از بخش تماس با ما ، مشکل خود را حل نمایید تا همکاران ما سریعا به مشکل شما رسیدگی کنند . با خرید کردن از ما دیگر نگران خرید خود نباشید زیرا ما به کیفیت و خدمات پس از فروش اهمیت میدهیم چون شما با ارزش هستید .

امکانات اضافی :

این طرح لایه باز مناسب چاپ افست می باشد .  فونت های مورد استفاده در این طرح لایه باز ( که اکثرا B و MJ می باشند ) به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت )  برای استفاده شما خریداران عزیز قرار داده شده است.

 

 



درباره نویسنده

احمد آقازاده
طراح این طرح : احمد آقازاده

تمامی حقوق برای احمد آقازاده محفوظ است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد.مهندس احمد آقازاده ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول سایت طرح بیست و کانون تبلیغاتی نسیم طرح با سابقه 10 ساله در صنعت طراحی و چاپ می باشند . ایشان همچنین فارغ التحصیل و مدرس رشته ریاضی و برنامه نویسی هستند.

طراح گرافیک احمد آقازاده 2484 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟