no-img
طرح 20

طرح وکتور سیاه و سفید گفتار و سخن - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح وکتور سیاه و سفید گفتار و سخن
zip
سپتامبر 25, 2018
2.1MB
سیستم رنگ:Gray
فرمت فایل: CDR،PNG،EPS
کیفیت: نامحدود
اندازه : نامحدود
کد طرح: 36855
30000 تومان

طرح وکتور سیاه و سفید گفتار و سخن


وکتور حباب

طرح های وکتور به طرح های برداری گفته می شود که با افزایش اندازه آنها کیفیت آن کاهش پیدا نمی کند . بنابراین از تصاویر وکتور می توانید در کوچکترین طرح ها تا بزرگترین بنرها استفاده نمائید

این طرح لایه باز وکتور مرتبط با حباب گفتار، نقل قول، کادر گفتار می باشد که بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی شده است.

وکتور های موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به منظور راحتی طراحان کشور، توسط همکاران از سایت های خارجی به صورت گلچین و با فرمت های CDR , EPS , PNG ( لایه باز ) برای شما عزیزان آماده گردیده است . برای استفاده از این وکتور ها ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، می توانید با استفاده از نرم افزار های CorelDraw و Adobe illustrator و فتوشاپ اقدام به تغییرات نمائید .

برای دانلود طرح لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.



درباره نویسنده

کامبیز راد
طراح این طرح : کامبیز راد

تمامی حقوق برای کامبیز سلطانی راد است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد. مهندس کامبیز راد فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی سهند بوده و دارای مدرک تافل زبان انگلیسی می باشد، ایشان دارای ذه سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک و چاپ به عنوان طراح و ناظر چاپ مجله و روزنامه های معتبر کشوری و استانی در زمان قبل از فارغ التحصیلی بوده است

طراح گرافیک کامبیز راد 1716 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟