no-img
طرح 20

طرح کارت ویزیت شرکت فنی سیستم های ایمنی - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح کارت ویزیت شرکت فنی سیستم های ایمنی
zip
مارس 1, 2017
20.9MB
سيستم رنگ: Cmyk
فرمت فايل: TIFF
كيفيت: 300dpi
اندازه: 4.8*8.1 سانتی متر
30000 تومان

طرح کارت ویزیت شرکت فنی سیستم های ایمنی


 

توضیحات در مورد طرح گرافیکی   :

گروه طراحان سایت طرح ۲۰  ، طرح لایه باز فتوشاپ  کارت ویزیت تک رو   بسیار حرفه ای و شیک با اندازه های استاندارد را برای شما عزیزان و خریداران و کلیه طراحان و همکاران چاپ و تبلیغات کشور با قیمتی فوق العاده مناسب و ارزان برای دانلود قرار داده است  تا هر چه بیشتر در زمان خود صرفه جویی نمائید، زیرا زمان شما بسیار گران بها است . طرح لایه باز آماده ای که مشاهده می کنید مناسب شغل و صنف  شرکت های فنی و مهندسی سیستم های امنیتی ، دوربین های مدار بسته  می باشد ولی با کمی تغییر برای بسیاری از شغل ها و صنف های مرتبط کاربرد خواهد داشت .

توضیحات مربوط به فرمت طرح  :

طرحی که مشاهده می کنید با فرمت TIFF و کاملا لایه باز قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد که به دلیل کم حجم شدن فایل ها با این فرمت جایگذین طرح های لایه باز با فرمت مرسوم PSD ،شده است اما هیچ گونه تفاوتی با فرمت مرسوم PSD ندارد و تنها تفاوت آن در نوع گشودن آن در نرم افزار است که اگر بر روی فایل کلیک کنید به صورت عکس jpg به شما نمایش داده خواهد شد که باید برای استفاده در نرم افزار فتوشاپ ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی فایل راست کلیک کرده و از قسمتopen  with  نرم افزار فتوشاپ را انتخاب نمایید .

خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت :

سایت طرح۲۰  طرح های لایه باز گرافیکی را که برای فروش قرار داده است با تضمین صد درصدی کیفیت چاپ خدمتتان ارائه می دهد زیرا این طرح ها از نظر هرگونه شاخص (رنگ – اندازه – نوع فونت و…) آماده چاپ بوده و چندین بار چاپ  و نمونه چاپی آن مشاهده گردیده است.

در  صورت مواجه شدن شما با هر مشکلی در مراحل خرید و حتی هنگام استفاده از طرح  ، شما به سادگی می توانید از بخش تماس با ما ، مشکل خود را حل نمایید تا همکاران ما سریعا به مشکل شما رسیدگی کنند . با خرید کردن از ما دیگر نگران خرید خود نباشید زیرا ما به کیفیت و خدمات پس از فروش اهمیت میدهیم چون شما با ارزش هستید .

امکانات اضافی :

این طرح لایه باز مناسب چاپ افست می باشد .  فونت های مورد استفاده در این طرح لایه باز ( که اکثرا B و MJ می باشند ) به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت )  برای استفاده شما خریداران عزیز قرار داده شده است.

 

 

 



درباره نویسنده

کامبیز راد
طراح این طرح : کامبیز راد

تمامی حقوق برای کامبیز سلطانی راد است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد. مهندس کامبیز راد فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی سهند بوده و دارای مدرک تافل زبان انگلیسی می باشد، ایشان دارای ذه سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک و چاپ به عنوان طراح و ناظر چاپ مجله و روزنامه های معتبر کشوری و استانی در زمان قبل از فارغ التحصیلی بوده است

طراح گرافیک کامبیز راد 1716 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


2 پاسخ به “طرح کارت ویزیت شرکت فنی سیستم های ایمنی”

  1. مهدی توکلی گفت:

    خیلی سایت جذابی دارین . به خصوص این کارت ویزیت عالیه . خیلی خوشم اومد ، خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟