no-img
طرح 20

وکتور لایه باز شخصیت کارتونی میکی موس - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
وکتور لایه باز شخصیت کارتونی میکی موس
zip
مارس 9, 2019
425KB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: CDR،PNG،EPS
کیفیت : نامحدود
اندازه: نامحدود
کد طرح: 53000
30000 تومان

وکتور لایه باز شخصیت کارتونی میکی موس


وکتور میکی موس

این طرح لایه باز وکتور میکی موس، مجموعه تصاویر وکتور میکی موس، مجموعه وکتور کارتونی، وکتور میکی موس می باشد که بصورت وکتور و فایل کورل با کیفیت خیلی بالا برای استفاده در طرح های مربوط آماده شده است و امکان استفاده شدن در طرح های لارج فرمت را دارا میباشد.

فایل لایه باز موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به دلیل برداری بودن و کیفیت بالا با فرمت CDR , EPS, PNG ( لایه باز ) جایگزین فرمت PSD ( لایه باز ) رایج گردیده است. برای استفاده از این فایل لایه باز ، بعد از خارج کردن از حالت زیپ ، روی طرح لایه باز راست کلیک کرده و با نرم افزار کورل، فتوشاپ و یا ایلوستریتور باز نمایید

برای دانلود فایل لایه باز کافی است از اسلایدر کناری هر طرح فتوشاپ اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود فایل لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برای دانلود رایگان این طرح لایه باز کافی است با خرید اشتراک از منوی بالای سایت ، این طرح و دیگر طرح های فتوشاپ ( لایه باز ) را رایگان دانلود کنید.

شما می توانید فونت های استفاده شده در این طرح لایه باز و دیگر طرح های موجود در سایت را به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت ) دانلود کنید.

بسیاری از متون نستعلیق و شکسته به کار رفته در بعضی طرح ها ، لایه باز نمی باشند که برای جایگزین کردن آن کافی است به صورت آنلاین از سایت خطاطی آنلاین استفاده کنید.

این طرح لایه باز توسط سایت طرح ۲۰ ، برای استفاده در اکثر روش های چاپی از جمله، لارج فرمت، افست، ریسوگراف، سیلک، دیجیتال و … طراحی شده و قابل استفاده میباشد.

 


طرح لایه باز ، فایل لایه باز، دانلود طرح لایه باز،فایل فتوشاپ،طرح فتوشاپ،لایه باز،طرح آماده، طرح بیست،طرح ۲۰ ، tarh20



درباره نویسنده

امین سلیم خانی
طراح این طرح : امین سلیم خانی

تمامی حقوق برای امین سلیم خانی محفوظ است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد. مهندس امین سلیم خانی یکی از طراحان برجسته کشور و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک با سابقه ای 5 ساله در طراحی گرافیک و مدیریت صفحات وب می باشند .

طراح گرافیک امین سلیم خانی 910 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟