no-img
طرح 20

طرح لایه باز تراکت انتخابات 1400 - طرح 20

طرح 20

ادامه مطلب

ZIP
طرح لایه باز تراکت انتخابات 1400
zip
آوریل 3, 2021
6.3MB
سیستم رنگ:CMYK
فرمت فایل: TIFF
کیفیت: 300dpi
اندازه: A5
کد طرح: 105255
40000 تومان

طرح لایه باز تراکت انتخابات 1400


تراکت انتخابات 1400

هر طرح لایه باز انتخاباتی موجود در سایت طرح بیست از جمله بنر و پوستر انتخاباتی ، بروشور و تراکت انتخابات و کارت ویزیت انتخابات بر اساس روانشناسی رنگ ها و همچنین تکنیک های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا طراحی و برای شما عزیزان در سایت قرار گرفته است .

این طرح لایه باز زیبا و شیک، تراکت انتخابات

قابل چاپ به روش افست برای موضوعات : انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، انتخابات محلات، انتخابات شورای دانش آموزی می باشد که توسط طراحان سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) در اندازه A5 بشکل دورو (پشت و رو) بر اساس روانشناسی رنگ ها طراحی شده است.

این طرح کاملا لایه باز کار شده و محتوای طرح از جمله رنگ بندی طرح، متن فارسی نوشته شده و تصاویر قابل ویرایش می باشد.

سایت طرح ۲۰ برای رفاه حال شما ، پوستر انتخاباتی موجود در سایت را به نحوی طراحی کرده است که قابل چاپ عریض بنر تا حداکثر اندازه ۲ در ۳ متر باشد . بنابراین شما با خرید هر کدام از پوستر ها می توانید به عنوان بنر نیز استفاده نمایید!!!!

گروه طراحان سایت طرح ۲۰ ، طرح های آماده لایه باز فتوشاپ تراکت انتخابات بسیار چشمگیر و روانشناسی شده را برای شما هم وطنان عزیز با قیمتی استثنایی و عالی قرار داده است .

لازم به ذکر است شما می توانید با خرید اشتراک از سایت به صورت رایگان به تمامی طرح های لایه باز سایت دسترسی داشته باشید.

کلیک روی گزینه پرداخت مبلغ برای دانلود طرح به منزله پذیرش کلیه قوانین سایت طرح بیست می باشد.

 

این طرح تراکت انتخابات آماده سفارش چاپ می باشد.

مراحل سفارش به شکل زیر می باشد :

پس از ثبت سفارش و ارسال اطلاعات در تلگرام و یا واتساپ سایت ، پیش نمایش طرح توسط تیم طرح بیست طراحی شده و در تلگرام و یا اینستاگرام ارسال خواهد شد.

بعد از تأیید پیش نمایش (توسط کاربر) سفارش به مرحله چاپ و بسته بندی رفته و سپس به آدرس پستی کاربر ارسال می گردد.

 

طرح های لایه باز موجود در سایت طرح ۲۰ ( طرح بیست ) ، به دلیل کاهش حجم با فرمت پیشرفته TIFF ذخیره و جایگزین فرمت PSD گردیده است.

اندازه استاندارد این طرح ها شامل پوستر انتخاباتی ( A3 ) ، بنر انتخابات ( 3 در 4 متر عمودی ) و کارت ویزیت انتخابات ( ۹ در ۶ ) می باشد . پوستر های انتخابات علاوه بر اندازه استاندارد قابل چاپ برای اندازه های ( ۴۵*۶۰ و ۵۰*۷۰ ) نیز است .

در صورت کلیک بر روی فایل TIFF، طرح به صورت عکس نمایش داده می شود بنابراین برای مشاهده طرح به صورت لایه باز کافی است آن را با نرم افزار فتوشاپ باز نمائید.

مشاهده ویدیو آموزش استفاده از فرمت TIFF در فتوشاپ در سایت آپارت

پس از تکمیل خرید و بازگشت به سایت شما قادر خواهید بود طرح خود را دانلود نمائید و در صورت بروز هر گونه مشکل در دانلود طرح، می توانید به لینک طرح در ایمیل خود که به صورت اتوماتیک ارسال شده است تا 72 ساعت دسترسی داشته باشید.

شما عزیزان می توانید فونت های استفاده شده در این طرح لایه باز و دیگر طرح های موجود در سایت را به صورت کاملا رایگان در بخش منو ( متفرقه/ ابزار طراحی / فونت ) دانلود کنید.



درباره نویسنده

کامبیز راد
طراح این طرح : کامبیز راد

تمامی حقوق برای کامبیز سلطانی راد است . هرگونه انتشار فایل های خریداری شده از Tarh20.com به هر روشی غیر قانونی و غیر شرعی می باشد. مهندس کامبیز راد فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی سهند بوده و دارای مدرک تافل زبان انگلیسی می باشد، ایشان دارای ذه سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک و چاپ به عنوان طراح و ناظر چاپ مجله و روزنامه های معتبر کشوری و استانی در زمان قبل از فارغ التحصیلی بوده است

طراح گرافیک کامبیز راد 1716 طرح در طرح 20 دارد .

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
آیا به کمک نیاز دارید ؟
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟